Over ons

Over ons

Welkom bij Tandartspraktijk IJsselmuiden

Bij Tandartspraktijk IJsselmuiden komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenendael 233D. U kunt ons ook telefonisch bereiken via 038-3333444.

Wij zijn ook bereikbaar via WhatsApp

Heeft u speciale tandheelkundige wensen?

Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Eén van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.

Vrijdag:

08:00 - 12:00

13:00 - 17:00

maandag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 | 17:30 - 21:30
woensdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 | 17:30 - 21:30
vrijdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Groenendael 233D, 8271 EM IJsselmuiden

Groenendael 233D
IJsselmuiden 8271 EM
Route

Onze praktijk

Neem een kijkje in onze praktijk.

De route naar onze praktijk

Groenendael 233D
IJsselmuiden 8271 EM
Route

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 | 17:30 - 21:30
woensdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 | 17:30 - 21:30
vrijdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Ons Team

Leer ons team kennen.

Geen foto

A. Al Azawi

Chef de Clinique, Tandarts, Invisalign behandelaar

Geen foto

N. Geertsma - van der Maat

Tandarts - Implantoloog

Geen foto

E. Beimers

Tandarts

Geen foto

N.G. Minguito

Tandarts, endodontologie gespecialiseerd

Geen foto

K. Tsatsi

Tandarts

Geen foto

S. Alyan

Tandarts

Geen foto

O.E. Semprun Gonzalez

Tandarts

Geen foto

M. López

Tandarts

Geen foto

J. A. Mendoza Hernandez

Tandarts voor orthodontie

Geen foto

B. Pretorius

Tandheelkundig medewerker, Invisalign behandelaar

Geen foto

B. Allaf

Tandheelkundig medewerker

Geen foto

N. de Raad

Mondhygiënist

Geen foto

E. Oranje-Mulder

Mondhygiënist

Geen foto

T. Braal

Mondhygiënist

Geen foto

M. Penninkhof

Mondhygiënist

Geen foto

S. Mozafary

Mondhygiënist

Geen foto

Willeke

Preventieassistent plus

Geen foto

Marisca

Preventieassistent plus

Geen foto

Diana

Preventieassistent plus

Geen foto

Anna

Preventieassistent

Geen foto

Gerieke

Preventieassistent

Geen foto

Paulien

Preventieassistent

Geen foto

Marlijn

Preventieassistent

Geen foto

Seyma

Assistent

Geen foto

Annemijn

Assistent

Geen foto

Arenda

Preventieassistent plus Baliemedewerker

Geen foto

Anneke

Assistent Baliemedewerker

Geen foto

Danique

Assistent Baliemedewerker

Geen foto

Martine

Assistent Baliemedewerker

Geen foto

Fenny

Baliemedewerker

Geen foto

Marleen

Baliemedewerker

Geen foto

Erica

Baliemedewerker

Geen foto

Ananka

Adviseur ondersteuner

Geen foto

Stephanie

Praktijkmanager

Patiëntervaringen

3690 reviews · ⭐ 9.0 gemiddeld

Super

Ik werd vriendelijk ontvangen en op tijd geholpen.

Zorgvuldige halfjaarlijkse controle

Het gedeelte van het gebit dat nog overeind staat, wordt heel goed in de gaten gehouden (letterlijk). Vriendelijke communicatie.

Prima geholpen

De behandeling is prima verlopen, fijne uitleg gegeven.

prim

prima

Fijne mensen en professioneel

Hoefde niet lang te wachten, kundige tandarts en assistente

Prima en vriendelijke mensen.

Alles prima en schoon. Geen pijn gehad.

Zoals altijd een dikke 10!

Je wordt hartelijk verwelkomd, zonder pijn behandeld en van a tot z zeer vriendelijk te woord gestaan. Dit betreft de receptie, de tandarts en de assistente. Complimenten zeg!

Prima

Vriendelijke mensen , prima geholpen , ook na het vertrek van Henk Bleeker geen reden om een andere praktijk te zoeken.

zeer tevreden

zeer tevreden niks meer aan toe te voegen

Vriendelijk en grondig

Vriendelijke mensen. Zijn grondig en benoemen naar mijn idee eerlijk hoe het er voor staat. Normaal vind ik het niet heel prettig om naar de tandarts te gaan. Nu deze ervaring is dit zeer verbeterd.

Altijd nog zeer tevreden naar buiten gelopen

Kundige adviezen, rustige en ontspannen behandelingen.

Altijd goed.

Deskundige behandeling.

Prima

Ik voel mij vertrouwd in dexe praktijk

Klantvriendelijk

Vriendelijk personeel, er werd niet moeilijk gedaan toen ik dezelfde dag de afspraak van mijn zoon moest verzetten.

Heel vriendelijk behandeld

Goed behandeld en goede tips gehad. De apparatuur werkte niet mee, helaas.

Heel fijn

Aardig, luisteren goed. Stellen op gemak

Heel prettig

Heel goed

Al 19 jaar Eva prima mondhygiëniste

Prima

Zeer tevreden

Zeer tevreden met onze ‘nieuwe’ tandarts. Zeer kundig, heel vriendelijk, onthoud goed, begripvol. Meelevend. Geen onnodige behandelingen. Alles in goed overleg. Geeft goede tips!

Prima geholpen

Ik hoefde niet te wachten en kon gelijk geholpen worden en alles is uitstekend verlopen!

Top

Goed

Uitstekend

Heel vriendelijk en heel professioneel

Goed

Ik vind het jammer dat je nogal eens andere mensen krijgt die je helpen

Altijd prettig om door Eva behandeld te worden.

Ik kijk uit naar de volgende behandeling.

Toegankelijkheid

Als een zeer bange cliënt vind ik het prettig dat daar begrip voor is