Witte vullingen

Witte vullingen

Oude tandvullingen zijn vaak gemaakt van (donker)grijs metaal (amalgaam). Dit steekt af bij de rest van uw gebit. Wij kunnen uw amalgaam tandvullingen vervangen door witte vullingen.

Er bestaan 2 soorten witte vullingen:

Composiet vullingen (witte vullingen)

Composiet vullingen zien er natuurlijk uit doordat de kleur wordt aangepast aan de omliggende tanden. Wij hoeven geen gezonde delen weg te slepen om het vulmateriaal houvast te geven. Omdat composiet niet zo sterk is als het eigen tandweefsel, zijn composietvullingen niet altijd geschikt voor grote vullingen.

Porseleinen vullingen (witte inlays)

Porseleinen vullingen worden in de juiste kleur op maat gemaakt in een tandtechnisch laboratorium. Vervolgens brengen wij de inlay op uw tand of kies aan. Deze keramische vullingen hebben een langere levensduur dan composietvullingen en zijn goed bestand tegen verkleuring.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandartspraktijk IJsselmuiden? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900-8602.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 | 17:30 - 21:30
woensdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 | 17:30 - 21:30
vrijdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Groenendael 233D
IJsselmuiden 8271 EM
Route

Patiëntervaringen

3690 reviews · ⭐ 9.0 gemiddeld

Super

Ik werd vriendelijk ontvangen en op tijd geholpen.

Zorgvuldige halfjaarlijkse controle

Het gedeelte van het gebit dat nog overeind staat, wordt heel goed in de gaten gehouden (letterlijk). Vriendelijke communicatie.

Prima geholpen

De behandeling is prima verlopen, fijne uitleg gegeven.

prim

prima

Fijne mensen en professioneel

Hoefde niet lang te wachten, kundige tandarts en assistente

Prima en vriendelijke mensen.

Alles prima en schoon. Geen pijn gehad.

Zoals altijd een dikke 10!

Je wordt hartelijk verwelkomd, zonder pijn behandeld en van a tot z zeer vriendelijk te woord gestaan. Dit betreft de receptie, de tandarts en de assistente. Complimenten zeg!

Prima

Vriendelijke mensen , prima geholpen , ook na het vertrek van Henk Bleeker geen reden om een andere praktijk te zoeken.

zeer tevreden

zeer tevreden niks meer aan toe te voegen

Vriendelijk en grondig

Vriendelijke mensen. Zijn grondig en benoemen naar mijn idee eerlijk hoe het er voor staat. Normaal vind ik het niet heel prettig om naar de tandarts te gaan. Nu deze ervaring is dit zeer verbeterd.

Altijd nog zeer tevreden naar buiten gelopen

Kundige adviezen, rustige en ontspannen behandelingen.

Altijd goed.

Deskundige behandeling.

Prima

Ik voel mij vertrouwd in dexe praktijk

Klantvriendelijk

Vriendelijk personeel, er werd niet moeilijk gedaan toen ik dezelfde dag de afspraak van mijn zoon moest verzetten.

Heel vriendelijk behandeld

Goed behandeld en goede tips gehad. De apparatuur werkte niet mee, helaas.

Heel fijn

Aardig, luisteren goed. Stellen op gemak

Heel prettig

Heel goed

Al 19 jaar Eva prima mondhygiëniste

Prima

Zeer tevreden

Zeer tevreden met onze ‘nieuwe’ tandarts. Zeer kundig, heel vriendelijk, onthoud goed, begripvol. Meelevend. Geen onnodige behandelingen. Alles in goed overleg. Geeft goede tips!

Prima geholpen

Ik hoefde niet te wachten en kon gelijk geholpen worden en alles is uitstekend verlopen!

Top

Goed

Uitstekend

Heel vriendelijk en heel professioneel

Goed

Ik vind het jammer dat je nogal eens andere mensen krijgt die je helpen

Altijd prettig om door Eva behandeld te worden.

Ik kijk uit naar de volgende behandeling.

Toegankelijkheid

Als een zeer bange cliënt vind ik het prettig dat daar begrip voor is